צהריים טובים.
ביצענו הזמנה של מייבש כביסה. זמן מה לאחר התשלום בוצעה שיחה על ידי מרכז המשלוחים לתיאום משלוח לביתנו. קיבלנו מסרון לתיעוד.
אתמול השליח התקשר אלינו ושאל אם יש מישהו בבית שיוכל לקבל את המשלוח. הוסבר שאין אף אחד ואין לאף אחד מפתח שכן המשלוח תואם להיום ולא לאתמול.
היום אשתי לקחה יום חופש על מנת להיות בבית בין השעה 10 בבוקר עד 15 אחר הצהריים, כדי לקבל את המוצר.
בשעה 14:15 לערך, מתקשרת נציגה ומבקשת לתאם מועד חדש לאספקת המוצר שכן הוא חזר למחסני החברה.
הוסבר שהוא היה אמור להגיע היום אך החברה התנערה מאחריות ואמרה שהמשלוח היה אתמול ולא היה מישהו בבית כנדרש. השתמשנו בתיעוד שהיה לנו (המסרון), והיחס מעט השתנה אך אין באפשרותם לספק את המוצר היום למרות מה שנקבע.
בת זוגתי מעוניינת לתבוע אותם. הם טענו שלא היתה שיחה מקדימה, למרות שהיתה.
טענו שהשליח לא דיבר ים אישתי, והוא שוחח איתה.
טענו שתואם לאתמול וזאת שיש לנו תיעוד להיום.
ועכשיו נשיא הוא שאחרי שאישתי הפסידה יום עבודה הם מעוניינים לספק לה את המוצר ביום אחר שלא מתאים לא לה ולא לי.
יש לנו מה לעשות?
שלום,
באם יש לכם ראיות להוכחת הטענות אתם רשאים להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר