שלום רבב אני קניתי מחברת סלקום מכשיר גלקסי 9 פלוס אך אחרי כמה שבועות אני מגלה שיש באג שהשיחות שאני מיתקשר ומדבר אחרי כמה דקות זה מיתנתק אז קראתי באינטרנט שהולכים להגיש תבעיה נגד היבואן הרישמי סמסונג ישראל וגילו ועל פי ערכה זה בעיה במעבד של המכשיר שלא תואם את התדרים של חברות הסלולר אז שסיפרתי לסלקום הם הכישו שזה הבעיה הציאו לי להכנסיס את המכשיר למעבדה וליבדוק את זה אמרתי להם מה יש ליבדוק עים זה בעיה במעבד של המכשיר עצמו שלא תואם כלל לתדרים של חברות הסלולר כולם אז אמרו לי שלא נחליף לך את המכשיר כי עבר 14 יום אמרתי להם רק עכשון אני שם לב שיש תקלות במכשיר שלחו לי פעמים עידכון שאמור לסדר את זה אך גם זה לא הצליח היהו כאלה בפייסבוק ששלחו 10 פעמים את המכשיר למעבדה והחליפו להם 10 פעמים את המכשיר ועדין לא עזר אני שואל עים מותר לימכור מכשיר פגום או סירוב להחליף ללקוח את המכשיר חמרוצ שהם יודעים שיש בעיה במעבד עצמו של המכשיר לא ניתן לסדר את זה כי זה המעבד החליפו להם 10 פעמים אך עדין עים הראש בקיר השמח לדעת עים זה חוקי דבר כזה לעשות כי עדין מוכרים אותו כאילו לא קרה כלום
שלום,
מכירת מכשיר תקול (בידיעה שהוא תקול) הינה הטעיית הצרכן ובניגוד לחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר