היי קניתי מיטה במאי ואחרי 6 ימי עסקים התחרטתי על מיטה , והחברה טענה לא לפתוח מהאריזה שבוע במקרה וארצה החלפה או להחזיר וכ'ו וכך היה, החזרתי את המיטה קבעתי עם ההובלה שלהם ובגלל הביטול התבקש לשלם 250₪ על ההובלה שינוכה מהסכום של המיטה, ויקוזז מההחזר הכספי, עכשיו יולי שזה אומר עברו חודשיים , ואני כל הזמן בטלפונים ואימיילים , אומרים שהם בודקים את זה ולא עשו כלום, מה עליי לעשות ?
שלום,
כפי שכאשר יש לך תקלה ברכב, במזגן או במערכת האינסטלציה בבית את מזמינה איש מקצוע ולא עושה זאת בעצמך, גם במקרה משפטי כאשר אינך מצליחה לטפל בבעיה המשפטית בעצמך מומלץ לפנות לאיש מקצוע (במקרה זה עורך דין) לצורך טיפול משפטי בעניין.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר