הי, ברצוני לברר, אנחנו לקוחות של יס כבר מס שנים טובות. לאחרונה, בשל בניין אשר נבנה לידינו חלו בעיות קליטה ושיבושים באיכות צפייה. לאחר פנייה לחברת YES, נשלח טכנאי פעם ועוד פעם (תהליך שלקח בערך 3 שבועות שבו היינו ללא טלויזיה) הודיעו לנו כי מנתקים אותנו מהשירות. חשוב לציין כי שאר הבניינים הסמוכים אלינו מחוברים פרט לבניין שלנו- אשר בו נותקו הדיירים בעל כורחם. האם ניתן לעשות משהו בנושא? למי עליי לפנות? האם "מותר" להם לנתק אותנו במקום לטפל בנושא?
שלום,
שאלותיך אינן משפטיות. מדובר בחברה פרטית ולא ציבורית ועל כן מותר לחברה פרטית לבחור למי לתת שירות ולמי לא.
את רשאית לפנות למשרד התקשורת / שר התקשורת בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר