רציתי לקנות מעיל שהיה עליו מחיר של 19 שח וכשהגעתי לקופה נאמר לי שזה עולה 149. לא הסכימו לתת לי אותו ואמרו שחייבים לשלוח את הפריט לבדיקה של קבט ואולי תהיה תשובה תוך 14 ימי עסקים. אם זה לפי החוק?
שלום,
לא. בהתאם לחוק הגנת הצרכן יש למכור לך את המוצר בהתאם למחיר שהיה עליו גם אם המחיר לא תקין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בוקר טוב. אתמול פניתי איך בנושא טעות בתמחור של אחת החנויות של זארה. רציתי לקנות מעיל ולא הסקימו למכור לי אותו בגלל טעות במחיר. מקרה נשלח לקבט של החברה ואקבל תשובה תוך 14 ימי עסקים. היום חייגתי לשירות הלקוחות של זארה ובדקתי את העניין של החוק הגנת הצרכן. נאמר לי ש: זכותנו לשלוח את זה לקבט,זאת המדיניות של חברה( מדניות משתנה) ,בקשתי לראות איפה זה כתוב, נאמר לי שבגלל שזה משתנה,זה לא כתוב בשום מקום. אמרתי שהן לא פועלים לפי החוק, ולאף אחד זה לא היה מעניין. מה עלי לעשות במקרה כזה? לא באמת צריכה את הפריט הזה, פשוט חושבת שעובדים על אנשים, ובגלל שהם חברה גדולה, אין דין ואין דיין. תודה מראש על בתשובתך .
שלום,
את רשאית לפנות לחברה באמצעות מכתב התראה מעו"ד ו\או להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
לידיעתך - במקרה זה החוק קובע פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר