רכשתי צמיד, ככל הנראה הסוגר היה פגום כיוון שביום למחרת הסוגר נפתח והצמיד אבד.
האם אני זכאית לזיכוי ע"י החברה?
שלום,
כדי לקבל זיכוי יש צורך להוכיח לחנות שהסוגר אינו תקין וכאמור הצמיד אבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר