שלום רב, הזמנתי חופשה במסגרת מקום הלימודים ובגינה חוייבתי במלוא הסכום. מכיוון שלא שלחתי את כל המסמכים הדרושים קיבלתי מחברת הנופש הודעת סמס כי 'במידה ולא נקבל צילום תעודה עד היום נתחיל בתהליך ביטול חדר'. לא היה לי זמן לטפל בכך והנחתי שהחדר בוטל וכבר תיכננתי חופשה אחרת. כעת, חודש לאחר קבלת ההודעה התקשרתי לברר מדוע לא קיבלתי זיכוי עבור החדר שבוטל ובתגובה נאמר לי שהחדר לא בוטל כלל והכוונה בהודעה הייתה לזרז אותי לשלוח, ואם אני רוצה לבטל אותו עליי לשלם דמי ביטול. הסברתי שסגרתי חופשה אחרת בעקבות ההודעה שהתקבלה אך הם סירבו להעניק לי את הזיכוי עבור החדר. מה עליי לעשות?
תודה רבה
שלום,
בהתאם למתואר היה על החברה לבטל את העסקה בעקבות הודעת הSMS ועל כן אתה רשאי לבטל את העיסקה ולקבל את כספך בחזרה.
אני מציע להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר