שלום, אני לקוחה קיימת במכון לפילאטיס. ב 14.4.2019 רכשתי חבילת 12 שיעורים בפעם השניה במכון, מימשתי רק שיעור אחד מתוך החבילה. אחרי חודש עברנו דירה לעיר אחרת ואינני יכולה לנסוע כל כך רחוק לשיעורים לכן ביקשתי לבטל את החבילה ולקבל החזר. אך נאמר לי שאי אפשר לקבל החזר, דיברתי איתם וטענתי שזה לא חוקי, אך מסתבר שבהצהרת בריאות היה סעיף על המדיניות החזרים ומסתבר שאכן חתמתי עליו. ההצהרה נחתמה באוקטובר. זה היה לפני 7 וחצי חודשים, כך שברור שלא זכרתי על מה חתמתי, גם בעת רכישת החבילה בפעם השניה הם לא דאגו להזכיר או לציין זאת. האם אני יכולה לתבוע אותם על הטעיה? האם יש לי עילה בכלל לדרוש החזר במצב כזה? אני לא אוכל לקבל את השירות שבעדו שילמתי כי אני אגור רחוק. מה ניתן לעשות?
תודה
שלום,
אין פה עניין של הטעייה. בהתאם למתואר רכשת מוצר (כרטיסיה של 12) ועל כן כנראה שתצטרכי למכור את המוצר למתאמן אחר.
לידיעתך - חוק הגנת הצרכן קובע את התנאים לביטול עסקה במכון פילאטיס ויש לפעול בהתאם לקבוע בחוק בעניין זה. מזמין אותך לעיין בחוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר