קניתי שמלת כלה במכירת בית של שמלות יד 2. למחרת התחרטתי וביקשתי להחזיר כי מצאתי בה פגמים שפספסתי בעת המכירה וסורבתי.
במכירה היו עשרות של שמלות, כולן עם תוויות שהוכנו עי מארגני האירוע, עם שם המעצב ומחיר.
התשלום נעשה דרך אפליקציה וכביכול עובר לבעלת השמלה. הבנתי שלא ניתן להחזיר פרטי יד 2 שנקנו מצרכן פרטי. אך האם גם במקרה הנ"ל מדובר בצרכן פרטי? האם יש אפשרות לקבל את הכסף חזרה?
תודה.
שלום,
גם מקרה זה הינו צרכן פרטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר