שלום
הזמנתי מוצר מאתר "שודי" (בתחילת מרץ! ) המוצר לא הגיע, אין עם מי לדבר, חוייבתי דרך כרטיס הדיירקט (לדברי חברת האשראי מכיוון שמדובר בכרטיס חיוב מיידי (דיירקט) אין אפשרות לבטל הרכישה). פניתי ב1.5 למועצה הישראלית לצרכנות שהבטיחה לטפל במקרה תוך כחודש.. גם אותם מאוד מאוד קשה להשיג עד בלתי אפשרי- יש מענה טלפוני שעתיים בבוקר, זה הכל...
מהן זכויותיי במקרה זה??
למי עוד אוכל לפנות אם לא לגוף היחידי במדינתנו הקטנה שמטפל בבעיות כאלו???
תודה מראש טלי
שלום,
אתה רשאי לפנות לכל עו"ד מתאים לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
כדי שאוכל להשיב לגבי זכויותיך עליי להכיר את סיפור המקרה והראיות שיש ברשותך להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר