שלום רב ותודה מראש,
רכשתי ספה מחברה מוכרת, נקבעה הובלה למועד מסוים וטווח שעות. באותו יום במסגרת טווח השעות קיבלתי טלפון משירות לקוחות בו נאמר לי כי ההובלה לא תתקיים מכיוון שישנו תקר במשאית.
ביקשתי שינסו בכל זאת להביא את הספה גם אז זה יהיה ב 12 בלילה. ענו שאין אפשרות, מה שנראה לי מגוחך.
בתקנון החברה לא כתוב כלום על הובלה שבוטלה. כמו כן נאמר לי שהספה תגיע במסגרת ה-14 ימי עסקים אך הדבר לא מפצה על הזמן וההפסד הכספי של לקיחת יום חופש מהעבודה.
אשמח לדעת האם יש לי עילה לתביעה?
שלום,
כן. בהתאם למתואר יש עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
הם מוכנים לפצות אותי בזיכוי לאתר על סך 300₪. אנחנו לא מעוניינים בזיכוי. וזו הדרך היחידה שהם מוכנים לפצות, מצד אחד הם לוקחים אחריות מצד שני לא בדרך שמתאימה לנו, האם עדיין יש עילה לתביעה? מבחינת חוק, אני יוכל. לומר להם שהם מתנהלים בניגוד לחוק?
תודה רבה לך על העזרה וההתייחסות
שלום,
כן בוודאי שיש עילה לתביעה.
תאר לך מקרה בו מישהו פוגע בי וגורם לי נזק של מיליון שקל. כשאני פונה אליו הוא אומר לי אני מודה אך מוכן לשלם לך פיצוי של 100 ש"ח.
האם בעקבות הסכמתו לשלם לי רק חלק מהפיצוי פוגע בזכותי לתבוע אותו ולדרוש את כל המגיע לי ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
ראוי לציין כי אין חוק בעניין ועל כן אינך יכול להגיד כי פועל בניגוד לחוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר