האם בית עסק יכול לבטל עסקה על דעת עצמו?
ואני אסביר - קניתי מוצר כלשהו באתר וכעבור כשבועיים בית העסק החליט לבטל את העסקה בטענה שהיתה תקלה טכנית באתר. האם זה בסדר? אם לא, מה אוכל לטעון במכתב שאני כותבת להם.
שלום,
לא. חוק הגנת הצרכן קובע כי הצרכן הוא זה שרשאי לבטל עסקה בלבד.
החוק קובע כי "ביטול עסקה בשל תקלה טכנית" יזכה בפיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה רבה . אשלח להם מכתב
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר