שלום, הזמנתי פינת ישיבה דרך אתר מפורסם, שהוא כפי שהבנתי עובד עם ספקים שונים, ההזמנה בוצעה ב 9.11.19 והיה מצוין שזמן האספקה הינו עד ה 30.1.2020 ,כשהגיע מועד האספקה האחרון פניתי במייל לשירות הלקוחות של האתר בשאלה :"מה קורה עם ההזמנה שלי?" נאמר לי, אחרי בדיקה עם הספק עצמו, שתוך 14 ימי עסקים אני אמור לקבל את הריהוט. אני ביקשתי ששוב ייצרו קשר עם הספק כדי שיפצו על הזמן שחיכיתי, הספק הסכים להחזר כספי של 10% מס"כ הקניה והסכמתי, לאחר שעברו 14 ימי העסקים ולא יצרו איתי קשר, שוב שלחתי מייל (זאת הדרך היחידה לתקשר איתם) ונאמר לי שיש עיקוב וששוב אצטרך לחכות כשבועיים. אני מציין שיש כמעט חודש עיכוב אחרי המועד הסופי שהם ציינו בעת הקניה.
השאלה היא האם יש מקום להגיש תביעה קטנה בגין עוגמת נפש, ופיצוי כספי כלשהו? או מהסיבה שהסכמתי ל 10% החזר כספי כבר אין באפשרותי לקבל פיצוי נוסף?
תודה מראש
שלום,
אם הסכמת לתנאי מסוים אזי הסכמת.
אינך יכול גם לקבל פיצוי וגם לתבוע בעבור פיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר