רכשנו כרטיסי טיסה לתאילנד דרך סוכנות נסיעות ישראלית. היינו אמורים לטוס ב-13/2. בשל הקורונה ובהמלצת סוכן הנסיעות - ביטלנו את הטיסה ב-13/2, אך הקפאנו את הכרטיס, שתוקפו היה עד 17/4.
במהלך מרץ גילינו (דרך התקשורת) כי חברת התעופה הזרה עצרה את הטיסות שלה. ב-26/3 פניתי בוואטסאפ לסוכן הנסיעות בבקשה לבקש החזר דמי הכרטיס מחברת התעופה על רקע הפסקת הטיסות מצידם. הוא לא ענה לפניות מרובות שלי אליו וחזר אלי רק ב-19/4 (כשתוקף הכרטיס כבר פג), וכתב כי פנה לחברה והם אמרו שלא מגיע לנו החזר.
אציין כי כבר בפברואר היתה המלצה לשקול נחיצות נסיעה לתאילנד (ולמיטב זכרוני כבר היתה גם אזהרת מסע לשם), כך שהיה מרכיב של סיכול.
מה עלינו לעשות כדי לקבל את כספנו בחזרה?
שלום,
יש מספר דרכים לפעול. בכל מקרה ובהתאם למתואר לסוכן הנסיעות יש אחריות בעניין והוא פעל ברשלנות כלפיכם ועל כן יש לפעול מולו ואף ניתן להגיש תביעה נזיקית לצורך קבלת כל כספכם חזרה מול סוכן הנסיעות.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר