הזמנתי חופשה דרך אתר בוקינג. הזמנתי ושילמתי כולל ארוחת בוקר ויש לי גם צילומי מסך על הרכב החופשה. ההזמנה הגיעה למלון ללא ארוחת הבוקר. דיברתי איתם, שלחתי מיילים אך לשווא, הם החליטו שזה ללא ארוחת הבוקר למרות שבאתר צוין שכן.
כמובן שבסוף הייתי צריכה לשלם שוב על ארוחת הבוקר למלון. אשמח לדעת איך מתנהלים איתם שיספגו את הטעות שלהם באתר וששאר הלקוחות לא יינזקו גם.
שלום,
באם ביצעת הזמנה ולא קיבלת את השירות/מוצר בהתאם להזמנתך - את רשאית להגיש תביעה בעניינך בבית המשפט לתביעות קטנות לצורך קבלת כספך ותשלום פיצויים בגין עוגמת הנפש.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר