לפני חודש וחצי שלחתי טופס ביטול, לאחר שיעור ניסיון יחיד, והם אישרו שקיבלו ו"העבירו למשרד".
אך אני רואה שהם ממשיכים לחייב כל חודש את כרטיס האשראי. עכשיו הם לא זמינים בטלפון בגלל הסגר ולא משיבים לאימייל.
חברת האשראי לא מוכנה לבטל את התשלום המתמשך.
מה עושים?
שלום,
באם לא הצלחת לבטל את העסקה בעצמך - יש לעשות זאת באמצעות איש מקצוע (במקרה הזה עו"ד).
עורך הדין יפנה אל הצד השני באמצעות מכתב התראה לפני תביעה לצורך ביטול העיסקה, השבה כספית ובמידת הצורך תשלום פיצויים בגין הפרות חוק.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר