לפני כ-3 חודשים רכשתי הליכון לתינוקת שלי במשלוח. כאשר המוצר הגיע בדקתי שהוא אכן בצבע הנכון ושל החברה הנכונה ושמתי במחסן עד אשר הילדה תגיע לשלב ההתפתחותי להשתמש בו.
לפני מספר ימים פתחתי את המוצר והתגלה לי כי זה מוצר אחר זול בהרבה (עשרות אחוזים, למעלה מ-100 ש"ח) וללא אותן יכולות (מתאים לטווח גילאים קטן בהרבה). פניתי לעסק שמבחינתו טוען שזו בעיה שלי, על אף שלא נעשה שימוש במוצר וכל חלקיו עדיין בשקיות ובאריזה המקורית. הוא הסכים לכל היותר לגרור אותי למרחק נסיעה רב לחנות על מנת לבצע החלפה שם, על אף שכבר שילמתי על משלוח ולמעשה החברה סיפקה מוצר אחר.
מה ניתן לעשות? מרגיש שפשוט עושקים אותי...
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן אכן ניתן לבטל עסקה עד 14 יום מיום קבלתו בתנאי שלא השתמשת במוצר והמוצר נמצא באריזתו המלאה. אך סעיף חוק זה לא חל כאשר המוצר שהזמנת אינו המוצר שקיבלת.
אתה מתאר מקרה ובו קיבלת מוצר שונה מהמוצר שהזמנת. משכך ובמקרה זה אתה רשאי להשיב את מוצר לחנות ולקבל את המוצר שהזמנת או לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
קודם כל תודה על תגובתך. אני מבין שמאחר שסופק לי מוצר לא נכון ולמרות שעברו מספר חודשים אני זכאי לבטל את העסקה, אך כיוון שכבר שילמתי על שליח עד הבית האם בית העסק יכול לגרור אותי עד אליו כדי להחזיר את המוצר השגוי ולקבל את הנכון? איני זכאי שבית העסק יוציא שליח על חשבונו לתיקון הטעות?
שלום,
אני מציע לא למתוח את החבל מעבר לצורך.
האפשרות האחרת היא להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר