לקוחה רכשה שולחן משומש מאדם אחר, במחיר של 4000 שקלים, בהובלה נגרם נזק, ההובלה זיכתה מהלקוחה דמי משלוח, ושילמה על התיקון, והלקוחה אישרה שהכול בסדר, אחרי חודש שימוש הלקוחה מצאה פגמים נוספים- שריטות שלא ראתה קודם ורוצה פיצוי נוסף של 850 שקלים ומאיימת בתביעה, האם מגיע לה?
שלום,
בהחלט לא.
יתכן והפגמים נוצרו בתקופת חודש השימוש בשולחן.
במילים אחרות - אין לה עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר