היי,
עשיתי קניה גדולה של מוצרי מזון מאחת מרשתות השיווק הגדולות, המשלוח היה אמור להגיע ביום מסוים בין השעות 18:00-20:00 כשראיתי שהמשלוח לא מגיע יצרתי איתם קשר ואמרו שיהיה איחור עד כשעתיים, אחרי השעתיים האלה המשלוח לא הגיע וכמובן שלא היה כבר עם מי לדבר.
המשלוח הגיע יום למחרת בשעה 14:30 וזאת אחרי שהתקשרתי אליהם ב 8:00 בבוקר.
הציעו לי פיצוי של 29 שקלים ואחרי שהתעקשתי העלו את זה בעוד חמישים. זאת אומרת 79 שקלים על זה שחיכיתי להם כל כך הרבה זמן ועל עגמת הנפש הזאת.
האם חוק הטכנאים תקף במקרה הזה?
אחרי שהסגר הראשון נגמר והשליחויות והסופרים חזרו לשגרה והיה להם זמן להתכונן לימים כאלה.
תודה רבה על המענה.
שלום,
יש פסקי דין וחוות דעת הקובעות כי חוק הטכנאים חל גם על שליחים.
בכל מקרה ניתן להגיש תביעה בגין הפרת הסכם, רשלנות, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר