שלום
התקשרתי לחברה מסוימת כדי לרכוש שואב בעלות 3,250 ש"ח אך עקב שהמוצר לא במלאי הנציג בדק מול הספק ואמר לי בשיחה שהמוצר יגיע תוך 10 ימים.
המוצר לא הגיע תוך הזמן שציין לכן פניתי שוב לנציג המכירות, נאמר שהיה עיכוב בשחרור הסחורה במכס ולכן הצפי הוא עד תוך מספר ימים בודדים עד סוף מרץ.
דבר זה לא קרה, לכן ביקשתי שדרוג או ביטול עסקה וכמובן גם שיחה עם מנהל פעמיים (לא קרה).
התקשרתי כיום לשירות הלקוחות שוב בכדי לבטל את העסקה, ענתה לי נציגה בצעקה/הרמת קול, אשר מעבירה פניה למנהל לחזור אלי.
אני מעוניין לבדוק האם יש עילה לתביעה כאשר בתקנון האתר רשום במפורש:
"5.מועדי אספקה
א. זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש של חברת ההובלות מול הלקוח.
ב.זמן האספקה הנקוב לעיל אינו מתייחס להובלות לישובים המפורטים בסעיף 3 לעיל וכן ליעדים מרוחקים כגון רמת הגולן, אילת, בקעת הירדן ויעדים דומים. ליעדים אלו זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים.
ג.מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א' – ה' ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
ד. בתקופת ימי מכירות מיוחדים כגון בחירות, שופינג IL, בלאק פריידי ומכירות סוף שנה יתכנו עיכובים באספקה.
ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו."
תודה
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה כנגד החברה בשל כל האמור.
לידיעתך - יתכן והם ישתמשו בנושא מגפת הקורונה כעיכוב כוח עליון.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר