שלום,
אני מנוי של שירות תיקונים של חברה כלשהי שמקושרת לחברת תקשורת גדולה. מסרתי לתיקון מכשיר סלולרי ישן. ציינתי בטופס במפורש שאינני מאשר לבצע פעולה בסכום העולה על 0 ש"ח. למרות האמור החברה ביצעה תיקון יקר, חייבה אותי ב-299 ש"ח, לא קיבלה אישורי לביצוע התיקון. ובפנייתי לחברה לאחר מעשה, היא סירבה לחזור בה מהחיוב. לשיטתם, בהיותי מנוי אני לקוח שבוי עם השתתפות עצמית קבועה של 299 ש"ח בכל מקרה. כמובן שמידע זה לא נמסר לי ולא נרשם במסמך טופס מסירת הציוד לתיקון שניתן לי.
מה אפשר לעשות?
שלום,
באם לא נאמר לך מעולם כי ישנה השתתפות עצמית בסך 299 ש"ח ואני מניח שכעת לאחר תיקון המכשיר - המכשיר מצוי בידי החברה, על מנת לקבל את מכשירך בחזרה ללא דמי עלות יהיה עליך לפנות לבית המשפט בעניין זה באמצעות הגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
החברה כבר גבתה את הכסף באמצעות כרטיס האשראי שלי שנועד לתשלום המנוי החודשי. והודיע לי שאני יכול לקבל בחזרה את מכשירי. מה עליי לעשות? לקחת אותו? האם הנושא מצדיק מבחינתכם תביעה ייצוגית?
שלום,
אם כבר שולם אתה רשאי לקבל את מכשירך בחזרה.
אם אתה זקוק למכשיר אז בוודאי שכדאי לך לקחתו.
אינני חושב כי המקרה שלך מתאים לתביעה ייצוגית, אך ממליץ לך לפנות לפורום תביעות ייצוגיות או לעו"ד אשר עוסק בתביעות ייצוגיות ולבחון מולם את הדברים.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר