רכשתי בגד ים בעלות של 330₪ הבחורה שקניתי ממנה אמרה לי שזה יגיע עד 10 ימי עסקים, עבר כבר חודש וזה עדיין לא הגיע. הבחורה לא עונה וכשביקשתי מחברים להתקשר אליה היא כן ענתה להם. בן דוד שלי דיבר איתה כי לי היא לא ענתה ואמרה לו שהיא בלידת חירום והיא מאושפזת ושזה יגיע עד הסוף שבוע. אני הכי מבינה ומקבלת ואם הייתה עונה לי ואומרת לי שיש לה מצב חירום ושאני אקבל את הבגד ים הייתי יותר רגועה אבל היא לא עונה לי. בכל מקרה אני לא סומכת עליה שזה באמת יגיע עד הסוף שבוע, אני כמובן אחכה אבל במידה וזה לא יגיע מה ניתן לעשות? אני לא מעוניינת בהחזר כספי, אני מעוניינת בבגד ים ואפילו בפיצוי. האם זה משהו שאפשר לסדר לפני שמגיעים לבית משפט?
שלום,
בהתאם לחוק - כאשר צד אינו עומד בהסכם, לצד השני מגיע פיצוי בגין הפרת הסכם.
לפיכך ועל פי חוק את רשאית לקבל את המוצר + תשלום פיצויים בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
כן בהחלט אפשר לנהל מו"מ כדי לקבל את הפיצוי ללא צורך בערכאות משפטיות.
כמובן שאם מו"מ לא יעזור יהיה צורך בהגשת תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר