לפני חודשיים אימא של הבת זוג שלי שאנחנו משלמים עבורה מנוי לטלוויזיה ואינטרנט ביקשה מהם לתאם טכנאי למעבר דירה, במהלך השיחה לא הוזכר שום דבר חוץ מהתאריך והשעה שהוא יגיע. אחרי כמה ימים ראינו שיש חיוב עבור איזשהו שירות סייבר ב 10 שקל, משהו כזה. משיחה עם הנציג שירות נאמר שהיא ביקשה לקבל את השירות במעמד השיחה אך לא קיבלנו שום קבלה או מסמך שמאשר זאת, ביקשתי מהם להאזין או לקבל את השיחה ואחריי מילוי טפסים נאמר לי שאקבל את השיחה אחריי התייעצות מול המחלקה המשפטית שלהם ( הבקשה התקבלה ב 29.3, עד היום היו מספר ניסיונות התקשרות מולם אך שום דבר לא קורה ותמיד נאמר לי שזה ייקח עוד זמן) אחריי מספר ימים חזרה אליי נציגה אחרת שאמרה שהיא האזינה לשיחה ובאמת לא קובר כל שום עסקה ושום בקשה לשום שירות (בתשלום או בחינם) והיא אף ציינה שנעשתה כאן עסקה בצורה לא ברורה, כמובן ש10 דקות אחריי קיבלתי זיכוי אך אני שוקל להגיש תביעה נגד החברה כי הם ניצלו את זה שהאישה דוברת רוסית ולא מבינה כל כך עברית ופשוט ״דחפו״ לה משהו בתשלום שאף אחד אפילו לא ציין זאת בשיחה במפורש. במזל שמנו לב בחשבונית אחריי חודש שהמחיר עלה ב 10 שקל...
השאלה היא האם יש הילה לתביעה מול החברה/בקשה לפיצוי כל הזמן שלקח לי (יותר מחודש) לרדוף אחריהם בשביל לקבל את השיחה ולאמת את העסקה
תודה מראש!
שלום,
בהתאם למתואר יש עילה לתביעה בעניינכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר