שלום, בנובמבר 2020 רכשתי מרשת גדולה מכשיר פלייסטיישן 5 ב 2,000 ש"ח, הובטח לי שהמכשיר יגיע אליי תוך חודש פחות או יותר. מאז ועד היום, אחרי חצי שנה+ - לא קיבלתי את המכשיר וכל הזמן ממציאים לי תירוצים ודוחים אותי שוב ושוב. כן ניתנה לי האופציה לבטל את ההזמנה ולקבל החזר. האם יש לי קייס להגיש תביעת פיצויים על השקרים שהומצאו לי במהלך הזמן אפילו שאין לי "נזקים" בגלל האיחור באספקת המכשיר?
תודה
שלום,
כן בהחלט.
אתה רשאי לקבל פיצוי בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב ואף לעיתים פיצויים של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק מכוח חוק הגנת הצרכן.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מזומן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר