ביצעתי בדיקת קורונה בשדה תעופה. קבעתי תור מסודר לבדיקה ארבעה ימים לפני והובטח לי שתשובת הבדיקה תהיה מוכנה עד ארבע שעות אחרי. בפועל שעתיים לפני מועד הבדיקה הודיעו לי במייל שיש תקלה ועיכוב בתשובות. הגעתי לבצע את הבדיקה שמונה שעות לפני הטיסה. ביליתי לילה מורט עצבים בשדה תעופה ולבסוף התוצאה חזרה אלי רק עשר שעות אחרי הבדיקה. היחס של נותני השרות והאחראי משמרת שם היה מזעזע ואף אחד לא עזר לי בכלום ורק זלזל. כמו כן נודע לי שהם ידעו על התקלה לפחות שלושה ימים לפני מועד הבדיקה שלי ואף אחד לא טרח לעדכן אותי בזמן. לבסוף התוצאה חזרה אלי אחרי עשר שעות ופספסתי את הטיסה שלי ואין לי החזר לא על טיסת צ'רטר לא על המלון וכו'. אני כבר חודש בהתכתבות עם נציגי החברה בדרישה לפיצוי עקב עוגמת נפש והאובדן כספי שנגרם לי המשוער בלפחות ב-6500 ש"ח ולבסוף אחרי חודש קיבלתי מהם תשובה שהם מוכנים לפצות אותי ב-600 ש"ח בלבד בלי שהם מודים בטעות. אשמח לחוות דעת מקצועית. ברצוני לתבוע את החברה. תודה
שלום,
בהתאם למתואר על החברה שגרמה לך לנזקים להשיב לך את כל כספך + תשלום פיצויים בגין כל הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אני לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר