שלום
הזמנתי מאתר ישראלי בקבוקי שתיה בתחילת חודש אוקטובר. לטענתם עקב המצב הביטחוני המשלוחים התארכו אבל כבר עברו שלושה חודשים ועדיין לא קיבלתי את ההזמנה.
בנוסף כמעט ולא ניתן להשיג אותם טלפונית והם לא עונים למיילים.
חברת האשראי אמרו שאין מה לעשות למעט לפנות למועצה הישראלית לצרכנות.
שלחתי פנייה למועצה הישראלית לצרכנות אבל לא נראה שהם עושים משהו, כבר יותר מחודש התלונה בסטטוס התקבל.
אוסיף גם שלא קיבלת קבלה או חשבונית עבור התשלום שביצעתי, רק מייל אישור הזמנה.
מה אני יכול לעשות?
שלום,
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר