שלום.
בבית העסק שלי בשטיפת מכוניות המחירון נשבר ביום שבת בבוקר. הנחתי אותו בצד והזמנתי חדש למחרת.
לקוח החליט שלקחתי סכום יותר גבוה ב 10 ש"ח למרות שהוא מכיר את המחירים(לקוח קבוע), צילם שאין מחירון והחליט לפנות למועצה לצרכנות.
האם חוק ה 10,000 ש"ח ללא פיצוי חל על מצב כזה או שנותנים לך קודם כל הזדמנות לתקן.
אני מציין שהשלט כבר הוזמן
תודה רבה
שלום,
הפיצויים לדוגמא (פיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק) הקבועים בחוק הגנת הצרכן עוסקים ברשימה סגורה של מקרים.
העובדה שלקוח מחליט משהו לא אומר שזה האמת.
מסיפור המקרה לא ממש ברור מה ארע שם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר