שלום
יש לי מדיח הוא באחריות שנה חיישן התראת המלח התקלקל הוא מראה שחסר מלח למאות שלא חסר הזמנתי תכנאי ישר הגיע היצע איפוס למדיח ואמר שאם התקלה לא תסתדר אחרי שבוע לפנות שוב לא הסתדר פניתי שוב הגיע תכנאי מהר בדק וקבע שצריך להחליף את חיישן המלח. אחרי ששאלתי את התכנאי הוא אמר שהוא יודיע לחברה והם יצרו איתי קשר לגבי החלפה ומאז לא שמעתי מהשירות אני פונה קמעט כל יום והם כל הזמן הם מנסים להתחמק מלהחליף את החלק בטענה שהם פנו למחסן ומחכים לתשובה וכל נציג אומר משהו אחר הייתה פעם אחת שממש נתעקשתי הנציג פנה ךמנהלת המשמרת שלו היא אמרה שהחלק הגיע ויצרו איתי קשר להחלפה כמובן שלא חזרו אלי
האם יש הצעה מה ניתן לעשות
תודה
שלום,
יש מספר דרכי פעולה בעניינך.
אם אינך מצליח לפתור את העניין בעצמך , אתה רשאי לפנות לעו"ד כדי שיטפל בעניין מול החברה במקומך. כמו כן, אתה רשאי לתבוע את החברה בבית המשפט, כאשר חוק הגנת הצרכן אף קובע פיצויים של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
