דבר ראשון אין לי sms. אשמח אם אפשר לחזור למייל.
לעניננו- רכשנו ארון הזזה עם שיפורים ובקשות מסוימות שכמובן הוספנו סכום כסף על כל שיפור.
נחתם ביננו חוזה מסודר.
לאחר כמה ימים המוכר מתקשר לומר שלא מצא את סוג החומר עליו דובר בזמן ההסכם והוסבר למוכר שזה הדבר הכי חשוב לנו ולמרות זאת המוכר סגר איתנו את העסקה וקיבל מקדמה.
כרגע המוכר אומר שאולי כן יוכל לעשות זאת במקום אחר אבל מבקש שאנחנו נספוג את הפרש העלות.
אציין שמלכתחילה שילמנו יותר וכרגע הוא מבקש עוד תוספת..
מה צריך לעשות ומה החוק אומר??
שלום,
אין פה עניין של חוק.
אם המוכר אינו יכול לספק לכם את המוצר / השירות שהזמנתם - אתם רשאים לבטל את העסקה, לקבל את כספכם בחזרה ולהזמין ממקום אחר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר