היי, הגענו לבית מלון של לאחר ששילמנו על שני חדרים צמודים. בצ׳אק אין קיבלנו מפתחות של חדר אחד ונאמר לנו שהחדר השני יהיה מוכן בקרוב. עלינו לחדר שכבר נמסר לנו והכנסנו לשם את כל הדברים שהבאנו וירדנו לבריכה. בשעה עשרה לשלוש בצהריים הלכתי לקבלה וקיבלתי את המפתחות של החדר השני. לאחר בערך כשעה התקשר אליי בחור מהקבלה ושאל אותי אם אני בחדר 213 , החדר השני, ואמרתי שכן, שאלתי מדוע הוא שואל והוא התחמק ואמר שיחזור אליי עוד מעט. בנתיים עליתי לחדר לבדוק למה הוא שאל ונדהמתי לגלות שבחדר שלנו יש מזוודות של אורחים אחרים! צילמתי את הכל בוידאו וחזרתי לבריכה . לאחר כמה דקות התקשרה אליי מישהי מהדלפק ואמרה לי שנצטרך לעבור חדר, שאלתי מדוע והיא אמרה לי שיש בעיה בחדר שנתנו לנו וכששאלתי מה הבעיה אמרה שהיא לא חייבת להגיד לי בכלל ושהיא מעבירה אותי חדר, אמרתי לה שאולי הבעיה שהכנסתם בטעות אנשים אחרים בטעות לחדר שלנו…ופה היא הבינה שהיא לא יכולה למרוח אותי יותר ומכאן הכל הסתבך, בקצרה , פינו את האורחים האחרים רק לקראת שש בערב, אני אישתי והילד בן שנה שלנו נאלצו עד שעה שש לשעות בחדר עם אימי וחמתי, הסופ״ש עוד הסתבך הלאה כשגילינו שמי שנכח בחדר שלנו גם רשם דברים עלינו ובצ׳אק אאוט כמעט שילמנו עבורם.
נסענו ליום אחד בבית המלון ונגרמה לנו עוגמת נפש גדולה !
שאלתי : האם ניתן לתבוע על כך? כמובן שיש לי סרטון וחשבון שאחר כך שונה לחשבון אחר ללא הדברים שלקחו האורחים האחרים, ויש עוד דברים הזויים שקרו בסופ״ש הזה, בבית מלון .
שלום,
שוחחנו על כך טלפונית ומסרתי לך את כל המידע הרלוונטי בעניינך.
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
