שלום רב יש חסימה של קבלת שירות לקוחות והחסימה לא כדיו על ידי חברת כבלים בשם FreeTV החסימה נעשתה על ידי מנהל מוקד שדיבר בצורה מגעילה שהייתי לקוח והיה בעיה בכרטיס אשראי פעלתי בהתאם למה שהחברת אשראי אמרה לי לעשות ששילמתי חיובים יחסים לחברת אחרות נישאר רק עינין עים חברת FreeTV עשו חיושב כמה יצא אמרו שמסרבים בתוקף לחיוב את הכרטיס אשראי אפילו שאמרתי שאחרי חודש יבוטל הכרטיס סירבו החסימה נעשתה לא כדין נכון שאני הייתי לא בסדר אבל אני אדם נכה ואין לי יכולת כלכלית לעשות מנוי באף חברה הסיבה שאף חברה לא מוכנה לקבל אותי מישהו מטעם פריי טי וי כותב פוסטים על הפוסטים שאני כותב בחברות אחרות ואומר שאני מטריד ולא כדי לקבל אותי מה שמונע מימני לעשות מנוי בחברה אחרת החסימה שוב אני אומר לא כדין כי הייתי ליפני זה בחדלות פרעון ואסור לי להגיע למצב שאני חיוב כסף זה תנאי להפטר שקיבלתי בחדלות פרעון שהיה לי בעבר השמח לדעת מה ניתן לעשות בענין החברה כי זה חשוב לי לדעת כי אין לי איפה להיות אין לי
שלום,
בהתאם למתואר - זכותה של חברה (פרטית) לא להעניק שירותים למי שאינו משלם לה ו\או עושה בעיות בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
