רכשתי מאחת מחנויות האונליין מוצר חשמלי ושם היה רשום שהמשלוח חינם. החברה שמוכרת את המוצר ביצעה גם את ההובלה וכשהם הגיעו הם אמרו שצריך לשלם 200 שח על הרכבת המוצר אחרת אין אחריות(ההרכבה הייתה מהירה ופשוטה אבל זה כבר נושא אחר...)בעצם הכריחו אותי לשלם עוד 200 שח כדי שתהיה לי אחריות על המוצר . האם אני זכאי לפיצוי על זה שלא אמרו שאני חייב לשלם על הרכבה כדי שתהיה אחריות למוצר(לא אמרו לי חברת האונליין שמכרה את המוצר ואל החברה עצה שתיאמה את המשלוח)
שלום,
בהתאם למתואר יש כאן הטעיית הצרכן (סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
