שלום רב,
ניסיתי לרכוש מוצרים בחנות אינטרנט הייתה תקלה ולא הצלחתי כמה פעמים לעבור בקופה ולשלם. אין טלפון ישיר יש רק בוט לעזרה וגם בו אין שרות לקוחות. קניתי את המוצרים בחנות פיזית שלהם בהפרש מחירים ניכר.
במקרה כזה יש חובה למענה טלפוני?
או שאין חובה?
כתבתי והם ענו אחרי יומיים.
תודה רבה
סמדר
שלום,
בהתאם לחוק תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני), תשע"ב-2012 יש חובה למענה טלפוני, אך אין זה אומר שהחברה צריכה להשיב לך את ההפרש בין המחיר שרכשת בפועל למחיר המוצר באתר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
