היי עו״ד חיים, הזמנו משלוח לפני 20 ימים מאתר מוכר, מוצרים עם הנחת נובמבר. התחייבו לספק תוך 14 יום. אחרי שכמה פעמים השליחים טענו שטעינו בכתובת האתר היה ״איתנו״ ולא הבין למה זה לא מסופק. ביום ה 15 שירות הלקוחות של האתר טען שהחבילה אבדה והם מבטלים את ההזמנה מחזירים את הכסף וישלחו שובר של 100₪.
הבעיה היא שגם אם נרצה להזמין את המוצרים האלה הם עולים היום פי 2 וחלקם פי 3.
יש באפשרותי משהו לעשות חוץ מלקבל את השובר שלהם?
שלום,
בהחלט יש מקום לדרוש את המוצרים שהזמנתם פעם נוספת או לחילופין, לקבל פיצויים בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם בשל האמור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
