שלום רב.
לפני כשבוע יצרה איתי חברה של החזרי מס כדי לאתר כספים אבודים. בשיחה איתם הובהר שלא מדובר בכספי פנסיה אלא רק מענקי עבודה קופות גמל רדומות וכו'. אתמול גיליתי שנמשכו לי כספי פנסיה בהורדה של 35% מס וכן שונה מספר הפלאפון והמייל באתר של הקופה. האם באישור שנתתי להם ואחרי ההבהרה שלא מדובר בכספי פנסיה הם יכולים לבצע את המשיכה ללא אישורי?
שלום,
ללא אישור שלך זה אסור.
האם קראת את המסמך שעליו חתמת ווידאת שלא ניתן למשוך כספי פנסיה ?
אני מציע לך בשלב זה לפנות לקבלת ייעוץ משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 055-4532886
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
