שלום אם האפוטרופוס של אחותי תהיה המדינה האם כשאחותי תמות אני יוכל לקבל את הכסף שישאר למרות שלא טיפלתי בה? או שהמדינה תיקח את הכסף? אחותי היא אוטיסטית ומוכרת בביטוח לאומי ומקבלת קצבה חודשית. האם כשהורי ימותו אני יוכל לקבל חצי מהירושה או שאחותי תקבל הכל בגלל מצבה?
שלום,
1. באם אין לאחותך צאצאים, עפ"י דין את יורשת אותה.
2. באם הוריך לא השאירו צוואה אזי עיזבונם מתחלק עפ"י דין. כלומר, גם את זכאית לרשת אותם.
בברכה,
מורן אלסאיג בני,עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו``ד יצחק כהן
שלום תודה על התשובה המהירה האם אני לא יהיה אפוטרופסיטית של אחותי והיא תהיה בהשגחת המדינה האם גם אז אני יוכל לרשת אותה או שהמדינה תיקח את הרכוש כי היא תהיה תחת חסותה של המדינה?
העובדה ש"המדינה" האפוט' אינה משנה מהעובדה שאת יכולה לרשת אותה.
בברכה,
מורן אלסאיג בני, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו``ד יצחק כהן
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
