בטופס בקשה לצו ירושה בסעיף ד' בטבלה מול כל יורש צריך לרשום "כשרותו המשפטית".
למה הכוונה?
מה רושמים בסעיף זה במקרה של יורש בוגר, שפוי, רגיל, ללא בעיות מיוחדות?
תודה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו``ד יצחק כהן
אם יש קטין מתחת לגיל 18, או חסוי (אדם שיש לו אפוטרופוס) צריך לרשום את זה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו``ד יצחק כהן
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
