שלום רב, הגרוש שלי החליט להפחית את תשלום המזונות שנקבעו לנו על פי ההסכם באופן חד צדדי למינימום הקבוע בחוק. הסכמתי לבוא לקראתו לתקופה מסוימת להיות והיה מובטל. כרגע אני מובטלת והוא לא מעלה את הסכום חזרה. מה המלצתכם? תודה,
טלייה שלום רב.
אני ממליצה לפתוח תיק הוצאה לפועל על כל ההפרשים שהבחור לא שילם!
חד משמעי - לרבות כל ההליכים הנילווים לכך.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המשמעות של הצמדה למדד כל 3 חודשים ללא חיובים רטרואקטיביים משמעו - כל 3 חודשים משווים בין המדד הידוע של לפני 3 חודשים לבין המדד החדש. אני מציע שתבצע חישוב מלפני שנתיים ועד היום, תוודא מה המדד החדש נכון...
המשך תשובה