שלום רב, גרושי מוכר כזכאי לנכות מביטוח לאומי ולכן ילדי מקבלים את תשלומי המזונות דרך ביטוח לאומי. בהגיעה של בתי לגיל 18 הופסקו בעבורה תשלומי המזונות.בתי היא חיילת בשירות חובה ולאחרונה,נוכחתי לדעת שגם לחיילים מגיעים תשלומי מזונות. אשמח לדעת אם היא זכאית לקבלת מזונות מביטוח לאומי?מה עלי לעשות על מנת לקבל זאת?
לשואל היקר.
אין חוק שקובע שילדים בגירים מעל גיל 18 זכאים למזונות.
יחד עם זאת בדרך כלל בהסכמים ובפסקי דין קובעים כי בתקופת השירות הצבאי הסדיר ישולמו מזונות בשיעור 1/3 מהמזונות. השאלה מה כתוב בהסכם שלכם או בפסק הדין.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מעל גיל 6 שנים נקבעים המזונות בבית המשפט לענייני משפחה בהתאם להלכת בג"ץ 919/15 ולפיה - בית המשפט בודק מה יחס ההכנסות בין הצדדים, מה יחס היקף זמני השהות של כל אחד מההורים עם הקטין, מהם הוצאות הקטין. בב...
המשך תשובה