אושר אלקיים משרד עורכי דין

אושר אלקיים משרד עורכי דין

יוסף לישנסקי 4 , ראשון לציון (אזור המרכז)

אושר אלקיים משרד עורכי דין עוסק בתחום הנדל"ן והמקרקעין, המשפט המסחרי-עסקי והגיל השלישי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדנו משרת מאות לקוחות מרוצים מדי שנה בכל אחד מתחומי העיסוק של המשרד, ובעל ניסיון רב שנים וידע ייחודי שמוטמע בכל עסקה ובכל פעולה בה המשרד עוסק.

 

בתחום הנדל"ן והמקרקעין משרדנו עוסק בתחומים הבאים:

 

קבוצות רכישה: המשרד מייצג קונים ומוכרים של זכויות בקבוצות רכישה (דירות, חנויות, משרדים, מחסנים, קרקעות וכיוצ"ב), בשירות ייחודי הכולל אפיון משפטי, כלכלי ותכנוני לכל עסקה.

 

קניית דירה חדשה מקבלן: המשרד מייצג רוכשים של דירות חדשות מקבלן בכל חלקי הארץ, ובעל ניסיון רב וידע "מאחורי הקלעים" שנצבר בעת ליווי משפטי של הקבלנים והיזמים המובילים בישראל. אנו מעניקים שירות מקצה לקצה – משלב בקשה הרכישה ועד לשלב מסירת הדירה – ולאחריה.

 

קניית דירה על הנייר: המשרד מייצג במיומנות רב קונים בקניית דירה על הנייר, החל מבדיקת היזם, בדיקת המסמכים המשפטיים, והטמעת תנאים מסחריים ומשפטיים מיטיבים עם הלקוח שנועדו להגן עליו בכל שלבי העסקה.

 

קנייה ומכירה של  קרקע חקלאית: משרדנו ייצג מוכרים וקונים במכירת מאות דונמים ברחבי ישראל. הידע והניסיון שנצבר משרת את הלקוחות בחסכון של מיסים (שבח, מכירה ורכישה) והיטלי השבחה.

 

 חוזה שכירות: אושר אלקיים משרד עורכי דין ניסח מאות הסכמי שכירות לשביעות רצונם של לקוחותיו, בין אם בהסכמי שכירות פרטיים לדירות, דירות יוקרה ודירות אחרות, ובין אם שכירות מסחרית (חנויות, משרדים וכיוצ"ב), לרבות העמדת הבטוחות המתאימות ויתר התנאים הנדרשים לחוזה שכירות.

 

מחיר למשתכן: משרדנו עוסק בליווי של זוכים בעת פנייה לוועדות חריגים של מחיר למשתכן עקב נסיבות הקשורות במצבם הכלכלי, הרפואי או האישי. אנו מלווים את הלקוחות החל משלב ניסוח הבקשה – ועד למכירת הדירה.

 

קנייה ומכירת דירה יד שנייה: משרדנו ייצג לקוחות במכירת אלפי דירות במדינת ישראל, בין אם מדובר בדירות הרשומות בטאבו, ברמ"י או במקומות אחרים. משרדנו בוחן במיומנות ויעילות כל עסקה.

 

מיסוי מקרקעין: משרדנו מייצג בענייני מיסוי מקרקעין מזה שנים רבות בכל היבטי המס – מס שבח, מס רכישה, מס רכוש, מע"מ וכיוצ"ב. הצלחנו לחסוך באמצעות תכנון נכון ולגיטימי עשרות מיליוני שקלים ללקוחותינו, ואנו ממשיכים לעשות כן בכל יום.

 

משרדנו מעניק שירות מקצועי בתחום הגיל השלישי:

 

צוואות וירושות – ליווי משפטי וייצוג בכל ההיבטים הקשורים לצוואות וירושות – בין היתר בניסוח צוואת המשקפות את רצונו של האדם, התנגדות לצוואות ועוד.

 

דיור מוגן: ליווי וייעוץ של בני הגיל השלישי המעוניינים לעבור לדיור מוגן. משרדנו מלווה את הדיירים החל משלב המשא ומתן אל מול בית הדיור המוגן, כלה לכניסתם לבית הדיור המוגן וגם במקרים בהם הדיירים נאלצים לסיים את שהותם בבית הדיור המוגן, ועד להשבת הכספים למוטבים.

 

ייפוי כח מתמשך: משרדנו עוסק בניסוח והכנת ייפוי כח מתמשך, לרבות ניסוח הנחיות מקדמיות, באופן שיאפשר לאדם להחליט על רצונו בעת שלא יוכל להביע זאת.

 

משרדנו מייצג יזמים, חברות ועסקים רבים בתחום המשפט המסחרי עסקי:

 

הסכם שכירות מסחרי: משרדנו עוסק בניסוח הסכמי שכירות משרדיים שנועדו להגן על המשכירים באופן הרמטי, ולהימנע ממפח נפש והפסדים כלכליים אדירים.

 

הסכם מייסדים: משרדנו מנסח עבור לקוחותיו הסכמי מייסדים המותאמים אישית לחברה, באופן שישקף את החובות והזכויות של כל אחד ואחת.

 

הסכם זכיינות: משרדנו מלווה חברות וזכיינים בעת התקשרות בהסכמי זכיינות עם רשתות בישראל, ועומד על תנאים המאפשרים את קיומה של הזכיינות באופן שיגן על שני הצדדים.

 

הסכמים מסחריים: משרדנו מנסח את כלל המסמכים המסחריים הנדרשים לקיומו של עסק לרבות, הסכמי סודיות, הסכמי העסקה, הסכמי קבלן שירותים והסכמים רבים נוספים.

 

אם אתם זקוקים לקבלת שירות משפטי בתחומי העיסוק של המשרד, אנו יותר מנשמח להעניק לכם שירות משפטי איכותי, במחירים הוגנים וזמינות מיידית.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום קבוצת רכישה | עסקת קומבינציה - אושר אלקיים משרד עורכי דין
אייל שאל/ה:
רכישת קרקע בקבוצת רכישה
52 צפיות

שלום ברצוני לברר האם מארגן / יזם קבוצת הרכישה יכול לארגן תחילה את הקבוצה ולשווקה ורק לאחר שהצליח בכך להתקשר חוזית עם בעל הקרקע ולרוכשה או שמא קיימת חובה להתקשר בדרך כלשהיא עם מוכר הקרקע. אשמח לשמוע התייחסות לעניין. תודה

עורך דין אושר אלקיים

רכישת קרקע בקבוצת רכישה
שלום רב. רכישה של זכויות במקרקעין בטרם יש הסכם במקרקעין היא דרך נפלאה לאבד את הכסף! אם אין קרקע, אין הסכם - בגין מה יבוצע התשלום? הכלל הבסיסי הוא שהקבוצה תתארגן לרכישת קרקע ספציפית ולאחר שיש הסכם במקרקעין (מכר ו/או אופציה). כל התארגנות אחרת, כולל זו שצוינה, מהווה נורה אדומה משמעותית בהתקשרות מול "יזם". בברכה, עו"ד אושר אלקיים

דורון שאל/ה:
הבדלים בין קבוצת קנייה לקבוצת רכישה
73 צפיות

שלום, האם יש הבדל בין המונחים - קבוצת קנייה וקבוצת רכישה. אם כן, מהם?

עורך דין אושר אלקיים

הבדלים בין קבוצת קנייה לקבוצת רכישה
שלום רב. אכן יש הבדל משמעותי בין השניים קבוצת רכישה היא התאגדות לשם רכישת קרקע על כל המשתמע מכך. הרכישה כוללת מאפיינים של קבוצת רכישה (לא חוסה תחת חוקי המכר, הסכמי שיתוף ועוד). קבוצת קנייה זו הגדרה להתארגנות עצמית ו/או על ידי מארגן, לרכישת יחידות דיור מקבלן. הקבוצה מקבלת הטבות או הנחות מיוחדות לאור הכמות של הרוכשים שמשתתפים בעסקה. בכל נושא ושאלה נשמח לסייע! עו"ד אושר אלקיים

אושר אלקיים משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אושר אלקיים משרד עורכי דין

למעלה