שלום. אנו נשואים ובעלי משלם מזונות גבוהים ממשכורתו ובעל חובות כבדים כך שיוצא מצב שאני מכלכלת את כל הבית לבד, את השכירות, את המחיה ואת הילדים. האם אני יכולה לתבוע מזונות מבלי להתגרש, כך שתהיה חלוקה הוגנת? לא יתכן שכולם יקבלו ממשכורתו של בעלי רק ילדינו המשותפים לא יקבלו, לא יתכן שבעלי אפילו לא יכול לקחת חלק בהוצאות הבית שלו בלבד. אני מיואשת ולא רוצה למצוא עצמי גרושה. תודה
זה נשמע לי מעט יותר מידי פיקטיבי,...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה