שלום הגרושה של בן זוגי הגישה בקשה למזונות בשם הקטינים (יש הסכם למזונות ) והוא צריך להגיש כתב הגנה תוך 15 יום איך מבקשים דחייה על מנת שהוא יוכל להכין את כתה ההגנה
ראשית אני מאד לא ממליצה שייצג את עצמו . רצוי כי עורך דין יכין עבורו.
מעבהר לכך, אם בכל זאת אתם פונים בעצמכם לבית המשפט, במקרה שכזה יש להגיש בקשה למתן אורכה בהגשת כתב הגנה לבית המשפט למשפחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה