שלום לך עורכת דין. אני אם חד הורית לילדה יחידה בת 15. שאלתי מתיי עליי לתבוע את האבא של הילדה לתביע על המזונות לאחר גיל 18 שלה? תודה מראש
לא ברור האם כעת הילדה איננה מקבלת מזונות?
אם לא מקבלת, כמובן יש לתבוע כבר עכשיו.
אם כן מקבלת ואת מעוניינת לדעת מה יהיה בגיל 18 , הרי שאז ישנן שתי אפשרויות.
אפשרות 1 - תביעה להחזר הוצאות שלך כנגד אבי הילדה.
אפשרות2 - תביעת מזונות של הילדה עצמה כנגד אביה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה