שלום, אני מקבלת מזונות עבור ילדיי למעלה מ-6 שנים בסך 4000 ש"ח. בהסכם רשום כי המזונות יוצמדו למדד כל 3 חודשים. לפני מספר חודשים פניתי לאבי ילדיי בנושא וביקשתי הצמדה למדד כפי שהוחלט בבית המשפט. הוא פנה לעורכי דין לבדיקת הנושא וכל אחד אמר לא משהו אחר. אני פניתי לחברה שייצגה אותי לבדיקה ושם נאמר לי כי כל הסכום אמור להיות צמוד למדד. מה המקובל ?

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה