שלום. בתי סיימה תיכון ואינה מתגייסת לצבא (קיבלה פטור). לאחר סיום התיכון היא עברה לגור אצל אביה ולכן הוא הפסיק לשלם לי מזונות עבורה. עד פה הכול בסדר. כעת הוא דורש ממני להפקיד לילדה כסף בחשבון שלה מדי חודש, וגם דורש ממני להשתתף בהוצאות טיפול פסיכולוגי שהחלה לקבל, למרות שאמרתי לו מראש שאין לי אפשרות כספית להשתתף בהוצאה כזאת. אוסיף שההחלטה על הטיפול התקבלה מבלי לתאם איתי קודם ועתה הוא דורש ממני מחצית מהסכום. האם יש לו בסיס חוקי לדרוש ממני דברים אלה? תודה.

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה