רציתי לדעת עם משלחת לפולין זה חובה לשלם וזה לא כתוב בהסכם הם היא יכולה לדרוש את זה מימני בבית משפט
שלום רב
תשלום עבור טיול משלחת לפולין מבית הספר נכלל במסגרת הוצאות חינוך חריגות בגין כך בד"כ מחויבים ההורים באופן שווה כלומר מחצית - מחצית.
בברכה,
הילה זוהר, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון אם הסכום שאת מבקשת זהה או נמוך מהכנסתך, כי אז ככל הנראה לא יפסקו לך מזונות אשה. בכל מקרה מאחר והמדובר באותו אדם - אב/בעל, עלול להיות מצב בו יכולתו לזון את ילדייך תיפגע היה ויצטרך לשלם גם מזונות...
המשך תשובה