שלום, אני משלם מזונות לבני מנישאוין קודמים מעל 17 שנה. בעוד כחצי שנה ימלאו לו 18 שנה. בפסק הדין דאז הוחלט שאני ישלם מזונות עד גיל 18. (אין פסק חדש מאז) האם אני חייב לשלם מזונות עד גיל 21? או שבני צריך לתבוע אותי? והאם אימו יכולה לבתוע במקומו ובלי ידיעתו? (אין כוונתי למקרה של רצון טוב. אלא לפי החוק) תודות משה
כל עוד הסכם הגירושין קובע שהתשלום הוא עד גיל 18, אינך מחויב לשלם מעבר לכך.
אכן, האם יכולה לתבוע אותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה