חלק מהסכם גירושין הוסכם שאמשיך לשלם שליש מזונות לילדה בצבא אחרי גיל 18. השחרור שלה מתעכב ממספר סיבות, אני אמור להמשיך לשלם?
שלום
בדרך כלל מצוין כי תשלום המזונות לאחר גיל 18 יהיה עד למועד השחרור מהשירות הצבאי לפיכך יש לבדוק את הוראות פסק הדין שניתן בענייניכם והאם קיימת התייחסות מפורשת לכך.
בברכה
הילה זוהר, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. אם הוצאות הילד גדלו ביחס למועד אישור ההסכם בגין אבחונו על הרצף האוטיסטי ואולי בגין סיבות נוספות כי אז ניתן לשקול הגשת תביעה להפחתת מזונות. גמלת ילד נכה מטרתה כיסוי ההוצאות והטיפולים בגין מצבו...
המשך תשובה