אהלן. לפני כמה חתמתי על תצהיר מול הגרוש שלי שאני מוותרת על מזונות. אני מתחילה ממש להתחרט על זה, לכן רציתי לבדוק האם אני יכולה להתחרט על כך ולחזור בי? אשמח לתשובה.
שלום דנה. תצהיר עליו חתמת שאת מוותרת על מזונות עבור ילדייך אינו תקף אם זה לא אושר על ידי בית המשפט. האם אתם גרושים? האם יש הליכים משפטיים? לצורך יעוץ פרטני אנא פני אליי באמצעות מספר הטלפון המופיע בעמוד זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה