שלום רב, אני גרושה 3 שנים עם הסכם גירושין. בעלי לשעבר שילם לי מזונות כמה חודשים והפסיק כי הוא לא יכול לשלם יותר. לא עשיתי כלום לגבי זה. ביררתי עם ביטוח לאומי אם אני זכאית אך שהוא לקבל כסף אבל לא. לא נעים לי ללכת להוצאה לפועל שיסגרו לבעלי שעבר את החשבון. רציתי לדעת מה אפשאר באמת לעשות. אם הוא לבד יכול ללכת ללשכה?! ואז לעשות הסכם עם הוצאה לפועל לתשלום?! ואם אני אוכל לקבל רטרואקטיבי את המזונות?! יש לי בת אחת בת 6. מדובר ב-2000 ש"ח כל חודש לפי הסכם גירושין. תודה רבה על העזרה
משרדנו אינו עוסק בתחום ההוצאה לפועל.
את זכאית לקבל המזונות מיום שהופסק לשלם לך
לדעתי עליך להתחשב אך ורק בצרכי בתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה